Letonia interzice televiziunea de propagandă a lui Putin

Canalul rus de televiziune RT (Russia Today) a fost interzis în Letonia, au anunțat autoritățile din această țară, marți, conform POLITICO.

Getty Images

Letonia a motivat decizia prin faptul că patronul acestei televiziuni, Dmitry Kiselev se află pe lista de sancțiuni a Uniunii Europene din martie 2014. El a fost acuzat că a promovat propaganda rusească în sprijinul anexării Crimeii.

Reclame

Conform instituției letone care se ocupă de controlul audiovizualului, RT și rețeaua de canale care funcționează sub controlului lui Kiselev au încercat să facă propagandă prezentând Letonia ca fiind un stat eșuat.

Kiselev, însă, care a fost numit șeful agenției de stat Rossyia Segodnya, neagă că ar fi fost vreodată la conducerea RT și a acuzat Letonia de rusofobie.

„Interzicerea RT arată stupiditatea, incompetența și rusofobia celor din Letonia care iau astfel de decizii. Cred că letonienii trebuie să își ceară scuze de la RT și să îi lase din nou să difuzeze”, a spus Kiselev pe Twitter.



Categorii:Externe

Etichete:, ,

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.